На момент закриття на місяць оброблялося 10 тис. Адмінпослуг, при цьому задіяно було 60 операторів з 4 підрозділів і підприємств Одеської міської Ради.
Програмний комплекс автоматизації ведення списків вулиць, будинків, квартир і адресних об'єктів, перейменування, створення нових. Ведення списку будинків, адрес і квартир, облік житлового фонду, паспорт будинку, тарифи.
Ведення більше 280 параметрів по кожній будівлі (будинку) в м.Одесі. Система повинна була використовуватися, в тому числі, для розрахунку тарифів системи ЖКГ та ОСББ. Налагоджено взаємодію з «адресним реєстром» (див. вище).
Кадрова та організаційна структура органів влади Одеської міської Ради.
Ведення організаційної структури департаментів, управлінь, підприємств, співробітників, посад одеської міської ради з 2010 року.
Облік всіх рухів в часі..
Працює технологія time-machine тобто можна відобразити стан структури в будь-який час в минулому. Запроваджено єдиний інвентарний номер підрозділу, посади, співробітника.
Інтернет магазин навчальної літератури. Магазин оперує зі списком більше 80 000 товарів.
Були проведені роботи по створенню сайту, інтеграції з існуючою в магазині системою товарообігу, рефакторингу клієнтської частини а також супроводу системи.
Інформаційно - аналітіческая система органів прокуратури України - "Нагляд"
Ведення електронного документообігу в секретаріаті і структурних підрозділах прокуратури області, міста та районів. Створення електронного кримінальної справи з включенням всіх процесуальних документів, передбачених чинним Кримінально-процесуальним кодексом України. Облік рішень, постанов і вироків, винесених судами, а так само документів виконавчої служби.
Впровадження системи в 7 областях України.
Успішне співробітництво з прокуратурою протягом 10 років.
Інформаційно - аналітіческая система органів прокуратури України - "еПрокуратура"
Ведення повноцінного електронного документообігу (з використанням цифрового підпису) у всіх структурних підрозділах прокуратури області, міста та районів. Створення електронного кримінальної справи з включенням всіх процесуальних документів, передбачених чинним Кримінально-процесуальним кодексом України. Облік рішень, постанов і вироків, винесених судами, а також документів виконавчої служби.
Система була впроваджена в Одеській області України.
Сайт надає інформацію по домівках і необхідні координати для зв'язку з виробником.
Особливістю сайту показ фотографії з гарною якістю для надання найбільш чітких зображень побудованих будинків, щоб клієнти могли оцінити переваги послуг, що надаються.
Реалізовано каталог з нескінченної вкладеністю. Можна динамічно додавати параметри товарів і фільтрувати їх. Функціональність інтернет-магазину: акції, новини, знижки, товари, категорії.
Система управління часу для юридичної організації.
Побудована система управління і контролю часом на рішення різних завдань. Складання звітів і надання їх як в електронному, так і надрукованому вигляді.
Автоматизовані робочі місця для лікарів приватних і державних клінік.
Ведення бази даних пацієнтів, результатів огляду, призначення лікування, складання плану фізіотерапевтичних процедур, друк рецептів, формування довідок встановленого зразка і ін.
Автоматизована система вибору фарбувальних матеріалів.
Автоматизований вибір оптимальних фарбувальних матеріалів з урахуванням фізичних, електрохімічних і експлуатаційних характеристик виробу, що покривається.
Програма дозволяла створювати каркасні 3D-об'єкти з можливістю їх відображення в діметріческой і перспективних проекціях. Можливе формування стерео-зображень.
Soft-рендер для візуалізації 3D зображень методом зворотного трасування променя.
Завантаження моделі в форматі OBJ. Накладення текстур. Візуалізація зображення з урахуванням прозорості, заломлення, відображення, затінення. Обертання, масштабування.
Відстеження на карті бригад швидкої допомоги, прийом заявок і передача їх бригадам в смартфони. Взаємодія з бригадами і заявником. облік часу прибуття за заявкою, програмний інтерфейс / шлюз для взаємодії з лікувальним закладом.